رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

 تجلیل از 66 خانواده شهید دانشگاه علوم پزشکی کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تجلیل 66 خانواده شهید دانشگاه علوم پزشکی کشور در کنگره سراسری شهدای وزارت بهداشت در همدان خبر داد.

 تجلیل از 66 خانواده شهید دانشگاه علوم پزشکی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان; سیدحبیب الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در چهارمین کنگره سراسری شهدای وزارت بهداشت در همدان گفت: امسال از بین چندین داوطلب، همدان مفتخر به میزبانی چهارمین یادبود شهدای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور شده است.

 وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری  مراسم تجلیل از خانوداه شهدا بیان کرد: این مراسم از ۴ سال قبل به دستور وزیر بهداشت به مناسبت روز شهید و برای یادبود شهدای علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود.

موسوی بهار به برنامه تجلیل از خانواده شهدا در این مراسم اشاره و عنوان کرد: در این مراسم از ۶۶ خانواده شهید از خانواده شهدای علوم پزشکی سراسر کشور و ۱۷ شهید دانشگاه علوم پزشکی همدان تجلیل می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تجلیل از خانواده های ۱۴ شهید مدافع حرم و ۲ شهید ویژه نیز در دستور کار قرار دارد،بیان کرد: یکی از این دو بزرگوار، شهید فرج پور است که در یادمان شهدای دانشگاه میزبان او هستیم.

وی با بیان اینکه یک کار نوآورانه که دانشگاه علوم پزشکی در این برنامه انجام داد، حضور فعال دانشجویان در برگزاری این همایش بود، بیان کرد:  در این مراسم کتاب اطلس شهدای گمنام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور رونمایی می‌شود .

انتهای پیام/د.ا

از 66 خانواده شهید دانشگاه علوم پزشکی کشور تجلیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.